A Lei 25/2009, de 22 de diciembre, de modificación de diversas leyes para su adaptación a la Ley sobre el libre acceso a las actividades de servicios y su ejercicio,, no seu articulado 5º modifica a Ley 2/1974, de 13 de febrero, sobre Colegios Profesionales e engade un novo Artigo 12 que establece o procedemento de atención de queixas e reclamacións proveniente tanto de persoas colexiadas como de persoas consumidoras e/ou usuarias, alumnado e/ou deportistas de forma telemática. As queixas ou reclamacións poderán ser ao Consello Xeral, a un Colexio Oficial de Educadores/ as Físico Deportivos/ as, ou a un/a Educador/a Físico Deportivo/a e poderaas realizar calquera persoa consumidora e/ou usuarias, alumnado ou deportistas, como un/a profesional en exercicio. Se desexa presentar unha queixa ou reclamación agora poderá realizalo nos apartado trámites. Identifíquese e formule a queixa da forma máis clara e sinxela aludindo ao dereito vulnerado. O COLEF Galicia poñerase en contacto con vostede (ou o Consello Xeral, segundo proceda) para darlle contestación á reclamación realizada, comunicando os leitos oportunos do trámite.
Suscríbete para estar al día de todas nuestras novedades